Medarbejder til Kontaktcenter i Greve Kommunes Borgerservice - deltid
Greve Kommune, Greve
Få yderligere info om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver:
Vi forventer, at du:
Det er en fordel, hvis du:
Om os:
I Borgerservice løser vi mange forskellige opgaver. Udover at drive hovedomstilling og kontaktcenter, behandler vi blandt andet sager om MitID, pas, kørekort, pension, opkrævning, folkeregister og boliganvisning.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter godt humør og fleksibilitet.
Vi søger i alt 2 medarbejdere:
Årsagen til udvidelsen er, at en medarbejder er gået på pension. Samtidig mander vi op i vores kontaktcenter for at imødekomme den stigende efterspørgsel, samt en mere kompleks opgaveportefølje i fremtidens kontaktcenter.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingerne aflønnes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling.
Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er fredag den 15. november 2024. Samtaler afholdes i uge 48 og 49. Tiltrædelse er den 1. februar 2025.
For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt Borgerservicechef Tim Langenberg Henriksen på telefon 4397 9363, eller projektleder Claus Voglhofer på telefon 4397 9261.
- Besvare opkald til kommunens hovednummer og så vidt muligt straks afklare alle henvendelser.
- Viderestille opkald til rette afdeling eller medarbejder, når det er nødvendigt.
- Behandle og fordele indkomne, digitale henvendelser, som vores automatiske system ikke kan håndtere.
Vi forventer, at du:
- Er serviceminded og har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt.
- Kan arbejde selvstændigt og trives med at håndtere mange forskellige opgaver i en travl hverdag.
- Har teknisk flair og kan navigere i digitale systemer.
Det er en fordel, hvis du:
- Har erfaring fra en lignende stilling fx fra en kommune eller et kundeservicecenter.
Om os:
I Borgerservice løser vi mange forskellige opgaver. Udover at drive hovedomstilling og kontaktcenter, behandler vi blandt andet sager om MitID, pas, kørekort, pension, opkrævning, folkeregister og boliganvisning.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med et godt kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter godt humør og fleksibilitet.
Vi søger i alt 2 medarbejdere:
- 2 medarbejdere på 22 timer pr. uge.
Årsagen til udvidelsen er, at en medarbejder er gået på pension. Samtidig mander vi op i vores kontaktcenter for at imødekomme den stigende efterspørgsel, samt en mere kompleks opgaveportefølje i fremtidens kontaktcenter.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingerne aflønnes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling.
Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er fredag den 15. november 2024. Samtaler afholdes i uge 48 og 49. Tiltrædelse er den 1. februar 2025.
For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt Borgerservicechef Tim Langenberg Henriksen på telefon 4397 9363, eller projektleder Claus Voglhofer på telefon 4397 9261.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Øvrige", og befinder sig i kategorien "Øvrige stillinger".
Arbejdsstedet er beliggende i Greve.
Få yderligere info og kontakt på Greve Kommune's hjemmeside: klik her......
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 28.10.2024
- Øvrige
- Greve