Rekrutteringsfirma

Store General Manager

København

Få yderligere info om stillingen

Store General Manager - København


Førende nordisk optik-kæde åbner stor ny Flagship Store med en unik placering centralt i København. Konceptet vil sætte helt nye standarder for produkt præsentation, sortiment og kundeoplevelse. Vi søger nu en erfaren lederprofil til at stå i spidsen for den nye satsning, der med reference til Head of Retail vil få afgørende indflydelse på butikkens succes.

Stillingen:

Som GM vil du have det overordnede ansvar for budgetter samt den daglige drift og succes. Du sætter dagsordenen og har beslutnings kompetence i fht. drift, events samt salgs-/ og kundeopsøgende aktiviteter, således at målene indfries og butikken bliver en reel destinationen for kunderne.

Med butikkens ca. 15 medarbejdere i dit team vil det være din opgave at sikre en dynamisk og engageret arbejdsplads, hvor salg er i højsædet og midlet til at sikre dette er kontinuerligt fokus på adfærd og positiv energi og proaktivitet.

Primære opgaver:


  • Ledelse af butikken med fokus på at opnå salgsmål og KPI’er
  • Udvikling og motivation af medarbejdere, herunder rekruttering, oplæring og opfølgning
  • Være en aktiv del af driften, hvor du går forrest og selv deltager i salgsarbejdet og operationelle opgaver
  • Fokusere på adfærdsbaseret ledelse, hvor du skaber positive resultater gennem god kommunikation, motivation og engagement.
  • Sikre høj kundetilfredshed gennem enestående service
  • Implementere virksomhedens værdier og sikre overholdelse af interne politikker og procedurer
  • Udvikle aktivitetsplaner med Event Manager og inddrage relevante hovedkontorafdelinger

Lidt om dig:

  • Erfaring som butikschef fra detailkæde hvor personligt salg er i fokus, brancheerfaring er ikke et krav.
  • Dokumenterede resultater inden for ledelse og medarbejderudvikling
  • Passion for salg og evnen til at inspirere, udvikle og motivere et team til at nå ambitiøse mål
  • Erfaring med adfærdsledelse og evnen til at skabe stærke relationer både internt i team og med kunder
  • Stærk kommerciel forståelse og gode organisatoriske evner
  • Evne til at arbejde selvstændigt og pro-aktivt og kunne træffe beslutninger – også de svære

Øvrigt:
Du tilbydes et rigtig spændende job, med masser af udfordringer og ansvar. Gennem din indsats, har du betydelig og direkte indflydelse på butikkens resultater og stor frihed til at sætte dagsordenen. Du bliver en del af et uhøjtideligt miljø, hvor ambitionsniveauet er højt og perspektiverne mange.

Du tilbydes en absolut konkurrencedygtig lønpakke bestående af fast løn, bonus og pensionsordning samt en række øvrige benefits.

Kan du genkende dig selv i stillingsbeskrivelsen, ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt.
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Kim Aaskov, Retail Knowledge tlf. +45 2117 5760.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Øvrige", og befinder sig i kategorien "Øvrige stillinger".

Arbejdsstedet er beliggende i København

Få yderligere info og kontakt på Retail Knowledge's hjemmeside: klik her......
Hos Retail Knowledge har vi alle en baggrund fra detailbranchen.

Alt hvad vi foretager os tager udgangspunkt i at forbedre og effektivisere vore kunders forretning og dermed øge deres indtjening. Det gælder uanset om kunden er detail kæde eller leverandør.
Vi hjælper branchen med at finde de bedste kandidater til positioner lige fra sælger niveau til
ledelses positioner. Dette samarbejde omfatter alt fra annoncering og CV udvælgelse til at
håndtere hele rekrutteringsprocessen, alt efter kundens behov og egne processer.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 19.09.2024
  • Øvrige
  • København