Revenue Manager, Scandic Hotel A/S - Support Office, København
Scandic Hotels A/S, København
Få yderligere info om stillingen
Brænder du for tal, strategi og optimering og har du lyst til at være en del af det danske Revenue Management Team hos Nordens førende hotelkæde? Så tror vi på, at du er vores nye Revenue Manager med interesse for analyse og tal på Scandic Support Office i København. Vi søger en energisk, udadvendt og kompetent Revenue Manager til Scandic Danmark. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.
Stillingen
Som Revenue Manager bliver du en del af Scandics danske Revenue Team, som består af 10 dedikerede medarbejdere, der har ansvar for optimeringen af omsætningen på alle Scandics danske hoteller. Du kommer, sammen med dine kolleger i Revenue Management, til at være med til at udvikle organisationen med fokus på prisstrategier og processer for at øge indtægterne og lønsomheden. Det danske Revenue Team er en del af Scandic Danmarks Support Office beliggende i Nansensgade, København.
Hovedansvarsområder
Hvem er du
Vi tilbyder
Vi inviterer løbende til samtaler.
Hos Scandic hylder vi forskellighed og gi’r plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Scandic er i 2024 kåret til Danmarks mest mangfoldige arbejdsplads. Scandic vandt også mangfoldighedsprisen (tidligere inklusionsprisen) i 2015, 2018, 2019 og var ligeledes nomineret i 2023. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden, vores omgivelser og alle vores gæster. Scandic er en mangfoldig arbejdsplads, og vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelse.
Stillingen
Som Revenue Manager bliver du en del af Scandics danske Revenue Team, som består af 10 dedikerede medarbejdere, der har ansvar for optimeringen af omsætningen på alle Scandics danske hoteller. Du kommer, sammen med dine kolleger i Revenue Management, til at være med til at udvikle organisationen med fokus på prisstrategier og processer for at øge indtægterne og lønsomheden. Det danske Revenue Team er en del af Scandic Danmarks Support Office beliggende i Nansensgade, København.
Hovedansvarsområder
- Ansvarlig for maksimering af omsætningen for et antal hoteller
- Analysere efterspørgsel, booking kurver, priselasticitet samt markeds trend
- Arbejde med både kort- og langsigtet optimering
- Interesse for og erfaring med analyseværktøjer
- Udarbejdelse af segmenteret hotel forecast og budgetter
- Ansvarlig for at optimeringssystemet altid er korrekt opdateret, valideret og udnyttet til dets fulde potentiale
- Ansvarlig for detaljeret styring af kapaciteten
- Kommerciel kommunikation på tværs af organisationen med hoteldirektører og salgsafdelingen
Dine kvalifikationer
Hvem er du
- Du har erfaring med Revenue Management fra en lign. stilling
- Du har gerne hotelerfaring og erfaring fra konferenceafdeling er et plus
- Du har interesse og evner inden for områderne analyse og statistik
- Du er resultatorienteret
- Du er god til at træffe databaserede beslutninger
- Du har evner til at motivere dig selv samt sans for detaljer i et tempofyldt miljø
- Du har viljen til at lære, positiv attitude samt gode samarbejdsevner
- Du trives i en udviklingsorienteret og foranderlig organisation
- Du taler et nordisk sprog og kan kommunikere på engelsk, som er vores koncernsprog
Vi tilbyder
- Et job i Nordens største hotelkæde
- At du bliver en del af ”Danmarks Bedste Arbejdsplads til Mangfoldighed” kåret af Great Place to Work
- Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier "be caring", "be you", "be a pro" og "be bold"
- Faglig og personlig udvikling
- Den fedeste kultur, hvor vi vil hinanden det godt, hvor der er plads til alle, uanset hvor vi kommer fra, og hvor vi har det sjovt
- Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring
- En arbejdsplads som er omfattet af overenskomst, som bl.a. sikrer dig en ordentlig løn med tillæg, pension og en sundhedsordning
Vi inviterer løbende til samtaler.
Hos Scandic hylder vi forskellighed og gi’r plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Scandic er i 2024 kåret til Danmarks mest mangfoldige arbejdsplads. Scandic vandt også mangfoldighedsprisen (tidligere inklusionsprisen) i 2015, 2018, 2019 og var ligeledes nomineret i 2023. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden, vores omgivelser og alle vores gæster. Scandic er en mangfoldig arbejdsplads, og vi opfordrer alle til at søge uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet eller funktionsnedsættelse.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Øvrige", og befinder sig i kategorien "Øvrige stillinger".
Arbejdsstedet er beliggende i København
Scandic er nordens største hoteloperatør med mere end 10.000 nysgerrige kolleger på 280 hoteller i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland og Polen. I Danmark har Scandic 28 hoteller og flere er på vej de kommende år, derfor søger vi flere kolleger. Vi vil være en verdensklasse nordisk hotelkæde, som giver alle vores gæster gode oplevelser. Vil du være med?
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 21.11.2024
- Øvrige
- København