Koordinerende behandler til lettilgængelig behandlingstilbud i Greve Kommune
Greve Kommune, Greve
Få yderligere info om stillingen
Koordinator til lettilgængelig behandling i PPR i Greve kommune.
Som en del af den overordnede psykiatriplan er alle kommuner i Danmark forpligtet til med virkning pr. 1.1.26. at kunne tilbyde et lettilgængeligt behandlingstilbud til børn og unge (6-17 år) i begyndende psykisk mistrivsel. Tilbuddet er lovgivningsmæssigt placeret under sundhedsloven og man skal således være parat til og indstillet på at agere efter sundhedslovens lovgivning og vejledning på området. Tilbud er placeret under PPR i Greve kommune og består bl.a. af tilbud til de mindre børn og deres forældre (0.+ 1 klasse) Forældrepiloterne og tilbud til de lidt større børn og unge (12-17 år) STIME. Vi er i Greve i fuld gang med implementering af disse tilbud og vi har i denne sammenhæng behov for en faglig kompetent behandler til koordinering af den daglige implementering, samt indgå i det faste behandlerteam ifm. de 4 STIME-spor, som alle kommuner skal have implementeret inden d.1.1.26.
Jobprofil
Vi søger en erfaren, engageret og faglig kompetent psykolog eller ansøger med tilsvarende uddannelse til at bestride denne koordinerende funktion.
Vi ser gerne en ansøger, der har et bredt klinisk kendskab til dels målgrupperne, samt relevant kendskab til evidensbaseret behandlingsmetoder, samt erfaring og kendskab til PPR´s arbejde og kerneopgaver.
Man vil som koordinerende behandler få ansvar for den daglige koordinering og sparring i behandlerteamet, som indtil nu består af 3 behandlere, som alle har eller er undervejs med at tage uddannelsen som STIME- behandler i et eller flere af de 4 STIME spor.
Der er desuden tilknyttet en projektleder, en administrativ medarbejder, samt en faglig leder, som tilsammen forestår implementeringen af lettilgængelig behandlingstilbud i Greve kommune.
Der ønskes en koordinerende behandler, som allerede har et eller flere STIME-spor og som har indgående kendskab til de manualer, der er knyttet til de forskellige behandlingstilbud under STIME.
Kommunalt behandlingstilbud til børn og unge i psykisk mistrivsel
Rekrutteringsprocessen og ansættelsessamtaler:
Ansøgningsfristen: D. 13.6.25
Samtaler vil finde sted: D. 18.6.25.
Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. august 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Stillingen er en fast stilling og på fuld tid svarende til 37 timer ugt.
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af PPR Susan Harnow på tlf. 20938440 eller afdelingsleder og faglig leder af tilbuddet Karen Lindegaard på 21302465.
Din primære arbejdsadresse vil være Sundhedshuset, Hundige Alle 11, 2670 Greve.
Som en del af den overordnede psykiatriplan er alle kommuner i Danmark forpligtet til med virkning pr. 1.1.26. at kunne tilbyde et lettilgængeligt behandlingstilbud til børn og unge (6-17 år) i begyndende psykisk mistrivsel. Tilbuddet er lovgivningsmæssigt placeret under sundhedsloven og man skal således være parat til og indstillet på at agere efter sundhedslovens lovgivning og vejledning på området. Tilbud er placeret under PPR i Greve kommune og består bl.a. af tilbud til de mindre børn og deres forældre (0.+ 1 klasse) Forældrepiloterne og tilbud til de lidt større børn og unge (12-17 år) STIME. Vi er i Greve i fuld gang med implementering af disse tilbud og vi har i denne sammenhæng behov for en faglig kompetent behandler til koordinering af den daglige implementering, samt indgå i det faste behandlerteam ifm. de 4 STIME-spor, som alle kommuner skal have implementeret inden d.1.1.26.
Jobprofil
Vi søger en erfaren, engageret og faglig kompetent psykolog eller ansøger med tilsvarende uddannelse til at bestride denne koordinerende funktion.
Vi ser gerne en ansøger, der har et bredt klinisk kendskab til dels målgrupperne, samt relevant kendskab til evidensbaseret behandlingsmetoder, samt erfaring og kendskab til PPR´s arbejde og kerneopgaver.
Man vil som koordinerende behandler få ansvar for den daglige koordinering og sparring i behandlerteamet, som indtil nu består af 3 behandlere, som alle har eller er undervejs med at tage uddannelsen som STIME- behandler i et eller flere af de 4 STIME spor.
Der er desuden tilknyttet en projektleder, en administrativ medarbejder, samt en faglig leder, som tilsammen forestår implementeringen af lettilgængelig behandlingstilbud i Greve kommune.
Der ønskes en koordinerende behandler, som allerede har et eller flere STIME-spor og som har indgående kendskab til de manualer, der er knyttet til de forskellige behandlingstilbud under STIME.
Kommunalt behandlingstilbud til børn og unge i psykisk mistrivsel
Rekrutteringsprocessen og ansættelsessamtaler:
Ansøgningsfristen: D. 13.6.25
Samtaler vil finde sted: D. 18.6.25.
Løn- og ansættelsesvilkår
Tiltrædelse 1. august 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Stillingen er en fast stilling og på fuld tid svarende til 37 timer ugt.
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af PPR Susan Harnow på tlf. 20938440 eller afdelingsleder og faglig leder af tilbuddet Karen Lindegaard på 21302465.
Din primære arbejdsadresse vil være Sundhedshuset, Hundige Alle 11, 2670 Greve.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Projektleder", og befinder sig i kategorien "Ledelse og personale".
Arbejdsstedet er beliggende i Greve.
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 03.06.2025
- Projektleder
- Greve