Lønkonsulent til Greve Kommune

Greve Kommune, Greve

Få yderligere info om stillingen
Kan du trives i en alsidig hverdag med selvmotiverede opgaver og være kommunens løn-ambassadør over for ledere og medarbejdere?

Det kan du forvente hos os:

  • Et alsidigt ansvarsområde med hele paletten af løn- og personaleadministrative opgaver
  • En rådgivende rolle i tæt dialog med både ledere og medarbejdere i Greve Kommune
  • Et personligt ansvar for specifikke centre med kerneopgaver som:
    • Lønindberetning, datakontrol og rapportering
    • Refusioner og sygdomssager
    • Ansættelsesbreve og sagsbehandling
    • Drift af mailpostkasse / korrespondance
    • Introduktion af nye ledere
    • System-support, bl.a. i KMD OPUS Vagtplan og Rollebaseret Indgang
    • Løn- og overenskomstplacering
    • Vejledning i ferie- og barselsregler


Hvorfor vælge os?

  • Stærkt fagligt miljø: Et lønteam bestående af 8 lønkonsulenter + en faglig koordinator, der prioriterer kvalitet, præcision og læring – også under travle perioder
  • Højt humør, humor & godt sammenhold: du vil få dygtige og sjove kolleger, der udover at samarbejde om de gode løsninger også har et godt og sundt arbejdsmiljø med humor og højt til loftet
  • Fleksibilitet i fokus: Flextid, fleksibel fredag og mulighed for hjemmearbejde

Hvem er du?

  • Uddannelse inden for offentlig administration
  • Erfaring med lønsystemer, tal og gerne offentlig sektor – erfaring med KMD OPUS og NemRefusion er en fordel
  • Du tager ejerskab, arbejder struktureret og overholder dine deadlines
  • Du er en serviceminded og samarbejdende rådgiver og sparringspartner med det mål at spille vores ledere gode
  • Proaktiv, initiativrig og klar til varierende opgaver – også når dage ser anderledes ud
  • Du bidrager aktivt til teamets sammenhold og styrker det sociale og faglige arbejdsmiljø

Praktisk info

  • Arbejdstid: 37 timer/uge
  • Tiltrædelse: senest 1. oktober 2025
  • Ansættelsessamtaler: Afholdes d. 21. og 26. august 2025
  • Løn og ansættelsesvilkår: Aftales med HK jf. overenskomst for administration og IT mv.
  • Placering: Center for Økonomi & HR, Greve Rådhus – blot 5 minutters gang fra Greve Station (S tog hver 10. min.)
  • Vi indhenter referencer og straffeattest som en del af kommunens ansættelsespolitik.

Sådan ansøger du:
Lyder det som noget for dig? Send os din ansøgning i dag!
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Camilla Winther Petersen på mail cwd@greve.dk, hvorefter du vil blive kontaktet.
Lær mere om Greve Kommune og vores værdier på www.greve.dk.


Information og data

Denne ledige stilling har jobtypen "Regnskabsmedarbejder", og befinder sig i kategorien "Økonomi og jura".

Arbejdsstedet er beliggende i Greve.

Få yderligere info og kontakt på Greve Kommune's hjemmeside: klik her......
Hjemmeside
Greve Kommune ligger centralt ved Køge Bugt Motorvejen kun 20 kilometer fra Rådhuspladsen i København. Der er tre S-togstationer som sikrer, at du i løbet af 20 minutter kan komme til - og fra hovedstaden. Der er omkring 50.000 indbyggere i kommunen.
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
  • 23.07.2025
  • Regnskabsmedarbejder
  • Greve