(TAL)GLAD DEBITORMEDARBEJDER til VIRKSOMHED i STORKØBENHAVN
Storkøbenhavn
Få yderligere info om stillingen
Tænker du, at rykkerbrevet og den gode kunderelation kan gå hånd i hånd? Har du en baggrund inden for regnskab – eller måske som nyuddannet finansøkonom? Kunne du tænke dig et job, som kombinerer bogføring og kundeservice med et smil?
Så læs videre, for så har vi lige jobbet til dig!
Centrum Personale søger lige nu en serviceminded debitormedarbejder på vegne af en international servicevirksomhed med hovedkontor i Storkøbenhavn.
Stillingen er på fuld tid og du tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning og sundhedssikring, samt kantine-, frugt- og massageordning.
En mangfoldig og innovativ arbejdsplads
I denne virksomhed er der stor respekt for den faglige og personlige forskellighed, der kendetegner medarbejderne. Her vil nytænkning altid være velkommen.
Du vil blive en del af et dedikeret debitorteam, som i dag består af 5 medarbejdere. I vil arbejde tæt sammen om debitorstyring i et dynamisk og til tider travlt miljø. Teamet løfter i flok og samarbejder om at give kunderne den gode serviceoplevelse – også når opgaverne involverer opfølgning på rykkere og inkassosager.
Du bliver en del af et velfungerende, uformelt og socialt arbejdsmiljø, hvor der både er plads til faglig sparring og et godt grin.
Med kunden i centrum
Du vil få selvstændigt ansvar for din egen kundegruppe og vil således være i tæt daglig kontakt med både kunderne og dine kolleger i servicecentrene. Din hovedopgave går ud på at sikre den gode dialog og relation til kunden samtidigt med at du sørger for, at indbetalingerne sker til tiden.
Dine ansvarsområder vil bl.a. inkludere:
Dine faglige kvalifikationer
Din opgaveløsning har to ben at stå på: bogføring og kundeservice. Du skal derfor have lyst til begge dele.
Vi forestiller os, at du har en baggrund som debitor- eller økonomimedarbejder (du må gerne være nyuddannet), samt at du som person er udadvendt og serviceminded. Du skal kunne håndtere vanskelige samtaler med ro og overskud, så de munder ud i en fornuftig dialog og positiv oplevelse.
Du har gerne erfaring fra en lignende stilling (evt. fra en større virksomhed/koncern), og så er det en klar fordel (men ikke et krav), hvis du har tidligere erfaring med debitorområdet.
Du er hjemmevant i Office-pakken, særligt i Excel og Word, og behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.
Dine personlige egenskaber
Sådan søger du jobbet som debitormedarbejder
Kan du se dig selv i stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail på: [email protected].
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.
Så læs videre, for så har vi lige jobbet til dig!
Centrum Personale søger lige nu en serviceminded debitormedarbejder på vegne af en international servicevirksomhed med hovedkontor i Storkøbenhavn.
Stillingen er på fuld tid og du tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning og sundhedssikring, samt kantine-, frugt- og massageordning.
En mangfoldig og innovativ arbejdsplads
I denne virksomhed er der stor respekt for den faglige og personlige forskellighed, der kendetegner medarbejderne. Her vil nytænkning altid være velkommen.
Du vil blive en del af et dedikeret debitorteam, som i dag består af 5 medarbejdere. I vil arbejde tæt sammen om debitorstyring i et dynamisk og til tider travlt miljø. Teamet løfter i flok og samarbejder om at give kunderne den gode serviceoplevelse – også når opgaverne involverer opfølgning på rykkere og inkassosager.
Du bliver en del af et velfungerende, uformelt og socialt arbejdsmiljø, hvor der både er plads til faglig sparring og et godt grin.
Med kunden i centrum
Du vil få selvstændigt ansvar for din egen kundegruppe og vil således være i tæt daglig kontakt med både kunderne og dine kolleger i servicecentrene. Din hovedopgave går ud på at sikre den gode dialog og relation til kunden samtidigt med at du sørger for, at indbetalingerne sker til tiden.
Dine ansvarsområder vil bl.a. inkludere:
- Afstemning af kundekonti
- Bogføring og registrering af indbetalinger
- Behandling af inkasso- og konkurssager med udgangspunkt i kontraktbetingelser
- Løsning af betalingsrelaterede udfordringer og tvister i tæt kontakt med kunden
- Opfølgning på tilgodehavender
- Support til kundeserviceafdelingen og behandling af kundehenvendelser
Dine faglige kvalifikationer
Din opgaveløsning har to ben at stå på: bogføring og kundeservice. Du skal derfor have lyst til begge dele.
Vi forestiller os, at du har en baggrund som debitor- eller økonomimedarbejder (du må gerne være nyuddannet), samt at du som person er udadvendt og serviceminded. Du skal kunne håndtere vanskelige samtaler med ro og overskud, så de munder ud i en fornuftig dialog og positiv oplevelse.
Du har gerne erfaring fra en lignende stilling (evt. fra en større virksomhed/koncern), og så er det en klar fordel (men ikke et krav), hvis du har tidligere erfaring med debitorområdet.
Du er hjemmevant i Office-pakken, særligt i Excel og Word, og behersker både dansk og engelsk i skrift og tale.
Dine personlige egenskaber
- Du arbejder struktureret og systematisk.
- Du trives med selvstændigt ansvar for egne opgaver.
- Du er vedholdende og følger dine sager til dørs.
- Du er løsningsorienteret og serviceminded over for kunderne.
- Som kollega er du praktisk anlagt – en holdspiller – og er åben over for nye opgaver og måder at gøre tingene på.
- Du kan lide at kommunikere med både kunder og kolleger i den daglige opgaveløsning – og kan håndtere både small talk og den svære samtale.
- Du bidrager til teamet med positiv energi og trives med en bred kontaktflade på tværs af organisationen.
Sådan søger du jobbet som debitormedarbejder
Kan du se dig selv i stillingen, så send os en ansøgning og dit CV via formularen nedenfor.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Centrum Personale på tlf.: 33 24 40 80 eller via mail på: [email protected].
Vi indkalder løbende kandidater til samtale og afslutter rekrutteringsforløbet, når den rette medarbejder er fundet. Jobannoncen tages af nettet, når vi nærmer os en rekrutteringsløsning og følger således ikke en fast annonceringsperiode.
Information og data
Denne ledige stilling har jobtypen "Regnskabsmedarbejder", og befinder sig i kategorien "Økonomi og jura".
Arbejdsstedet er beliggende i Storkøbenhavn
Få yderligere info og kontakt på Centrum Personale A/S's hjemmeside: klik her......
Faste stillinger og vikariater
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
– inden for mange brancher og på de fleste stillingsniveauer
Når du kigger efter et nyt job, tilbyder Centrum Personale flere muligheder; Vi rekrutterer til både faste stillinger, projektansættelser og vikariater. Hos os kan du finde mange stillingstyper og de fleste stillingsniveauer – fra et receptionistjob til en stilling som økonomichef.
Centrum Personale har 30 års erfaring inden for HR-, vikar- og rekrutteringsområdet. Vi udmærker os med solid viden på området, indblik i mange brancher og et bredt netværk.
Vi benytter vores egen emnebank aktivt, når vi løser opgaver for en lang række virksomheder. Da vi ikke annoncerer alle stillinger, er det en god ide at blive en del af emnebanken og hermed stå i første række til nye jobmuligheder.
Centrum Personales rekrutteringskonsulenter arbejder med et stort personligt engagement og lægger vægt på, at kunder og kandidater får en positiv oplevelse i mødet med Centrum Personale.
Læs mere på: www.centrum-personale.dk
Dagligt opdateret: Dette job opdateres dagligt ud fra jobudbyderens hjemmeside via vores søgemaskineteknologi og er aktivt lige nu.
- 13.11.2024
- Regnskabsmedarbejder
- Storkøbenhavn